Κανάλι_1 90,4 FM Πειραιάς | Συνέντευξη στον Στράτο Φωτεινέλη

Είναι κοντά μας ο Άρης ο Ζωγράφος ο Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής.  Γνωστός για τις πάρα πολλές παρεμβάσεις τις οποίες κάνει για την Οδική Ασφάλεια και στέκεται κριτικά ακόμα και σε κυβερνητικές εξαγγελίες, διότι υπάρχουν πάρα πολλές ενστάσεις και διαφορετική προσέγγιση σε πάρα πολλά θέματα τα οποία ανακοινώνονται…
Έχω την αίσθηση κ. Ζωγράφε ότι πολλά από αυτά που εξάγγειλε ο Υπουργός και ο Υφυπουργός και εσείς αλλά και ο ΠΣΕΟ τα είχατε προτείνει και  επισημάνει γραπτώς..!  Και ως συλλογικότητα τα είχατε θέσει σαν κυρίαρχα ζητήματα για το μέλλον της Οδικής Ασφάλειας… Τι λέτε σήμερα;
Μας άφησαν κυριολεκτικά χαρούμενους αυτά τα οποία παρουσίασαν ο υπουργός και ο υφυπουργός… Είναι απίστευτο ότι πολλές, για να μην πω η πλειονότητα αν θέλετε των προτάσεων που  φωνάζουμε χρόνια τώρα, υιοθέτησε το Υπουργείο Μεταφορών και καλά έκανε!

Αλλά αυτή η υιοθέτηση είχε και πάρα πολλά φάλτσα… Με αποτέλεσμα η συγχορδία να γίνεται δυσφωνία. Πολύ ωραία η παρουσίαση πολύ καλά σκηνοθετημένη και θα ήθελα πολύ να πιστέψω ότι  θα έχει συνέχεια, γιατί αν δεν έχει συνέχεια θα δημιουργήσει για άλλη μια φορά κατάθλιψη… Δυστυχώς πιστεύω ότι πολλά πράγματα γίνανε επικοινωνιακά. Η λογική του να επικοινωνήσω κάτι, αν δεν συνοδεύεται και από ένα δύο τρία τέσσερα πέντε πράγματα που πρέπει να γίνουν αύριο, υποσκάπτει το εγχείρημα..! Αλήθεια  τι αποτελέσματα δώσανε τα προηγούμενα σχέδια Οδικής Ασφάλειας;  Δεν πρέπει να ξέρουμε γιατί απέτυχαν που γίνανε λάθη για να μην τα ξανακάνουμε;

30 χρόνια τώρα ενθουσιαζόμαστε παίρνουμε φορά και ξαφνικά βρισκόμαστε σε αδιέξοδο το επόμενο στάδιο είναι η κατάθλιψη ότι ξέρεις κάτι τίποτα δεν γίνεται… Αφού ολοκληρώθηκε η παρουσίαση και κάναμε μία ανασκόπηση αυτών που ακούσαμε Είπαμε 8 ΝΑΙ – 3 ΟΧΙ – 2 ΑΣΤΟΧΙΕΣ – 1 ΓΙΑΤΙ;

Να ξεκινήσω από το γιατί;  Γιατί αυτή η ασέβεια σε έναν  κλάδο ο οποίος κόντρα σε όλους, κόντρα σε Θεούς και δαίμονες με τα οποία του λάθη με τις όποιες αστοχίες παλεύει χρόνια τώρα για την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια; Έναν κλάδο που κόντρα στα δεδομένα και την φερόμενη οδηγητική άποψη, προσπαθεί να εκπαιδεύσει πολίτες με Κυκλοφοριακή Νοημοσύνη;

Πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει μία θέση  στο μουσείο του αυτοκινήτου για τους σκαπανείς της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα και να περισσεύουν δύο θέσεις για τις γνωστές Μ.Κ.Ο.;

Τι θεωρούν εκεί στο υπουργείο αλλά και γενικότερα στην κυβέρνηση ως “κοινωνία των πολιτών”;

Ξέρετε ο δρόμος υπήρχε και πριν γεννηθούν ο Καραμανλής ο Μητσοτάκης ο Κεφαλογιάννης  ο Σπίρτζης κ.λπ…  Κάποιοι εκπαίδευαν τους  οδηγούς για να συνυπάρχουν σε αυτόν,  κάποιοι προσπαθούσαν να διδάξουν κυκλοφοριακή αγωγή και συμπεριφορές συνύπαρξης στον δρόμο, και αυτοί ήταν και είναι οι εκπαιδευτές οδήγησης…

Ακούστε, κάποιοι θεωρούν ότι δίνοντάς τους έναν τίτλο ή μια θέση, αυτόματα πήραν και όλη την γνώση και την σοφία της θέσης… Αλίμονο είναι μακράν νυχτωμένοι… Εγώ τους θεωρώ ως “σώγαμπρους” στην Κοινωνία της Κυκλοφορίας… Σήμερα είναι αύριο ΔΕΝ είναι..! Εμείς όμως ζούμε και μεγαλώνουμε στον δρόμο, ξέρουμε το δρόμο καλύτερα από τον καθένα, γνωρίζουμε όλες τις αποχρώσεις και τις διαδικασίες συνύπαρξης σε αυτόν, και κανείς δεν μπορεί να μας αγνοεί..!