Στο συγκεκριμένο site, συχνά δημοσιεύονται άρθρα με παραπλανητικές  και αντιεκπαιδευτικές προσεγγίσεις. Ένα ακόμη άρθρο που μας αφορά, είναι ψευδές και παραπλανητικό, διαστρεβλώνει τα όσα ειπώθηκαν σε συνέντευξη του προέδρου του ΠΣΕΟ, αφορά το μείζον ζήτημα της δημόσιας υγείας και το καταγγέλλουμε!

Απαιτούμε από το εν λόγω site, να δημοσιεύσει το παρόν κείμενο σαν απάντηση στο δικό τους με τον ίδιο τρόπο  και την ίδια γραμμογράφηση,  όπως επίσης και σε όλα τα μέσα που το δημοσιεύσανε.

Προς:  α) NewsAuto.gr  β) κ. Γιώργο Κ. Ανδρή

ΘΕΜΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒEΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ

Με λύπη, απογοήτευση και πολλά ερωτηματικά πληροφορηθήκαμε άρθρο  το οποίο δημοσιεύσατε στην ιστοσελίδα σας newsauto.gr  την 12/11/2020  με τίτλο:

Έλεος! Ετοιμάζουν… αποχή οι εξεταστές στα διπλώματα! 

https://www.newsauto.gr/fleet-cars/eleos-etimazoun-apochi-i-exetastes-sta-diplomata/

Σε αυτό το άρθρο εμπλέκετε και τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκπαιδευτών Οδήγησης (ΠΣΕΟ) αναπαράγοντας ψεύδη και ανακρίβειες μιας ομοσπονδίας σχολών οδηγών της ΠΟΕΟ, χωρίς να μνημονεύσετε την κύρια πηγή αυτών (την συνέντευξη)  https://youtu.be/6U-IyMy1rrU   το Δελτίο Τύπου του ΠΣΕΟ με αρ. πρωτοκ. 129/2020 και το Ανοιχτό γράμμα με τις ερωτήσεις που απευθύναμε σε όλο τον κλάδο. Μάλιστα δε, χρησιμοποιήσατε και συγκεκριμένα bold γράμματα για να δώσετε έμφαση σε αυτές τις ανακρίβειες!

Το άρθρο αυτό, στο σημείο που μας αφορά, είναι ανακριβές και κατά συνέπεια παραπλανητικό  αναφορικά με τα όσα ειπώθηκαν στην συνέντευξη και αφορούν το μείζον ζήτημα της δημόσιας υγείας!

Η παραπλάνηση δε αυτή είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη, γιατί, βάσει της εξαίρεσης και των διαστάσεων των βαρέων οχημάτων, τις οποίες αναφέραμε, σαφώς θα υπάρξει επιβάρυνση στην δημόσια υγεία. Για την επικινδυνότητα της εξαίρεσης, η Περιφέρεια Αττικής και πολλά πρωτοβάθμια σωματεία έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους και πολλά έχουν αρνηθεί να συμμετέχουν σε αυτήν την διαδικασία!

Επίσης 4 από τα κόμματα της βουλής, απέστειλαν ερώτηση στον υπουργό μεταφορών με την προτροπή να πάρει πίσω την εξαίρεση

Στην ανοίκεια επίθεση της ΠΟΕΟ που περιγράφετε αναλυτικά στο άρθρο σας απαντήσαμε με Δελτίο Τύπου το οποίο ανέφερε ότι:

Δεν αποτελούμε πρωτοβάθμιο σωματείο, ούτε είμαστε μέλη της. Επαναλαμβάνοντας για μια ακόμη φορά ότι: Ο  Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής (ΠΣΕΟ)  είναι ένα Επιστημονικό και όχι Επαγγελματικό Σωματείο. Είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και εκπροσωπεί τους Έλληνες Εκπαιδευτές Οδήγησης στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.

Όπως και εσείς πολύ καλά γνωρίζετε:

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης (ΠΣΕΟ)  είναι γνωστός για την δράση του σε όλους τους χώρους χρόνια τώρα. Έχει ως κυρίαρχο στόχο την προαγωγή της Οδικής Ασφάλειας, της Κυκλοφοριακής Αγωγής, της Τεχνικής της Κυκλοφορίας και την Επιστημονική αντιμετώπιση θεμάτων της Κοινωνίας της Κυκλοφορίας (ΚτΚ).

Παράλληλα με την προώθηση και υποστήριξη δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν ένα ασφαλέστερο, σύγχρονο και βιώσιμο οδηγητικό περιβάλλον.

Με αυτούς τους σκοπούς και την ανάλογη  δράση μας έχουμε καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου, ως μία σοβαρή και υπεύθυνη φωνή στο χώρο της κοινωνίας της κυκλοφορίας.

Επομένως αναφορές της Π.Ο.Ε.Ο, περί δήθεν «κομματικών ή άλλων πολιτικών σκοπιμοτήτων» στις δημόσιες παρεμβάσεις μας, επιστρέφονται ως ανεπίδοτα γράμματα στους διαδίδοντες, επισημαίνοντας ότι μάλλον κάτι τέτοιο χαρακτηρίζει τους ίδιους.

Επίσης θεωρώντας ότι η ελεύθερη άσκηση κριτικής σε πολιτικές ή κυβερνητικές αποφάσεις ή θεσμικούς φορείς, αποτελούν αναφαίρετο Συνταγματικό δικαίωμα των πολιτών της χώρας μας, δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε την εποικοδομητική κριτική προς όφελος της κοινωνίας και μόνον.

Θα συμφωνήσετε φανταζόμαστε και εσείς ότι:

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, διατυπώσεις όπως ότι «δήθεν φαλκιδεύουμε τις αποφάσεις της Κυβέρνησης», ηχούν όχι μόνο παράταιρες αλλά και επικίνδυνες.

Όσον αφορά στην απόφαση της Κυβέρνησης να επιτρέψει κατ’ εξαίρεση εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού «την έκδοση αδειών οδήγησης βαρέων οχημάτων» συνεχίζουμε να την θεωρούμε άστοχη και επικίνδυνη για τους λόγους που αναλυτικά έχουμε αναφέρει και δημοσιεύσει.

Εάν η Ομοσπονδία έχει άλλη άποψη δικαίωμά της. Δικαίωμά της να ισχυρίζεται ότι την θεωρητική εκπαίδευση των κατηγοριών C, D, μπορούν να την υλοποιήσουν όλες οι Σχολές Οδήγησης και να προτείνει προς τούτο να ανοίξουν εν μέσω πανδημίας, ώστε να εκμεταλλευτούν την κατάσταση (sic!) Το ότι λειτουργεί ως “ιδιότυπο γραφείο τύπου” της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Μεταφορών, ας προβληματίσει τα μέλη της και μόνο.

Δικαίωμα όμως  δικό μας είναι να έχουμε  αντίθετη άποψη και είναι η κοινωνία που θα μας κρίνει τελικά.

Σε κανέναν όμως δεν επιτρέπουμε να μας φιμώσει..!

Στο δημοσίευμά σας, δεν περιγράφει τίποτα από τα παραπάνω αλλά γράφετε ότι: «Ψεύδεται ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης»

«…Ψεύδη χαρακτηρίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης τα ανέφερε σε τηλεοπτική εκπομπή ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης πως οι Σχολές Οδηγών που δεν έχουν στην κατοχή τους φορτηγά δεν μπορούν να εκπαιδεύσουν. Μάλιστα σε σχετική ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι: «Προς εξυπηρέτηση ιδίων κομματικών συμφερόντων ο Πρόεδρος ενός πρωτοβάθμιου σωματείου, που μέλη του μάλιστα δεν είναι μόνο ιδιοκτήτες Σχολών Οδήγησης, δήλωσε σε συνέντευξη στην τηλεόραση, καταφανέστατα ψεύδη…».

Ποια είναι τα καταφανέστατα ψεύδη; Γιατί δεν τα αναφέρατε; Μήπως:

  1. Το ότι στην καμπίνα του φορτηγού, ανάλογα την μάρκα, η απόσταση εκπαιδευομένου – εκπαιδευτή (κεφάλι με κεφάλι) είναι 110cm – 120cm;
  2. Το ότι στην καμπίνα του λεωφορείου, ανάλογα την μάρκα, η απόσταση εκπαιδευομένου – εκπαιδευτή (κεφάλι με κεφάλι) είναι 114cm – 138cm;
  3. Ότι στις εξετάσεις (μέσα σε μια καμπίνα πλάτους (200-209cm) υποψήφιος, εκπαιδευτής και εξεταστής βρίσκονται αγκαλιά;
  4. Ότι γίνονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα ακορντεόν για συγκεκριμένους εκπαιδευτές και πολίτες;
  5. Ότι δεν υπάρχει καμιά επιδημιολογική μελέτη σε σχέση με τα παραπάνω;
  6. Ότι με την ίδια λογική (της συμμετοχής σε διαγωνισμό και την εύρεση εργασίας) θα έπρεπε να ανοίξει και η κατηγορία των δικύκλων;
  7. Ότι μέσω πανδημίας δημοσιεύονται φωτογραφικές διατάξεις για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων πολιτών και εκπαιδευτών;
  8. Ότι αυτή η εξαίρεση εκτός του ότι δημιουργεί σχολές δύο ταχυτήτων, προκαλεί το περί δικαίου αίσθημα και είναι αντίθετο με την αρχή της ισονομίας και της ισοπολιτείας;
  9. Το ότι η συγκεκριμένη εξαίρεση από ότι φαίνεται είναι πιθανώς, έργο της ίδιας της ΠΟΕΟ;
  10. Ότι προτάσσει η ΠΟΕΟ, συμφέροντα προσώπων και ορισμένων σχολών, σε αντίθεση με τις ανάγκες των εκπαιδευτών οδήγησης των πολιτών και της δημόσιας υγείας;

Στοιχίζεστε πίσω από την άποψη ότι:

«… οποιαδήποτε Σχολή Οδηγών μπορεί να διενεργήσει θεωρητικά μαθήματα όλων των οχημάτων ανεξάρτητα αν έχει στην ιδιοκτησία της το όχημα για το οποίο εκπαιδεύει την θεωρία. Κατά πάγια δε τακτική όταν μία Σχολή Οδηγών εκπαιδεύει μαθητή για όχημα που δεν κατέχει, ολοκληρώνει την θεωρητική εκπαίδευση και σε συνεργασία με Σχολή Οδηγών που συνεργάζεται και κατέχει το κατάλληλο όχημα, ολοκληρώνεται και η πρακτική εκπαίδευση…»

Χωρίς να ξέρετε προφανώς ότι, οι σχολές οδηγών ΔΕΝ πραγματοποιούν Θεωρητικά μαθήματα. Θεωρητικά μαθήματα διενεργούν τα ΚΕΘΕΥΟ και δεν έχουν όλες οι σχολές οδηγών ΚΕΘΕΥΟ. Αλλά, ας ασχοληθούμε λίγο παραπάνω με αυτό διότι για αυτό ακριβώς μας «ψέγουν».

Επιμένει η ΠΟΕΟ ότι δήθεν η προαναφερόμενη άδεια παροχής θεωρητικών μαθημάτων μπορεί να  παρέχεται και από τις σχολές οδήγησης που δεν έχουν στην ιδιοκτησία τους βαρέα οχήματα.

Επαναλαμβάνουμε λοιπόν, διότι είναι προφανές ότι κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν προκειμένου πίσω από το “τυράκι” που προσφέρουν στο χειμαζόμενο κλάδο μας, να καλύψουν το πλουσιοπάροχο γεύμα που θα δοθεί για λίγους και εκλεκτούς.

Και εξηγούμαστε: Μπορούν να μας ενημερώσουν οι κύριοι υπεύθυνοι της ΠΟΕΟ, (προφανώς θα έχουν στην κατοχή τους μελέτες που τεκμαίρουν τον παραπάνω ισχυρισμό)

  • Πόσοι μαθητές-πελάτες θα αποφασίσουν να λάβουν τα θεωρητικά μαθήματα σε μία σχολή, ενώ θα υποχρεούνται την πρακτική τους εκπαίδευση στα βαρέα οχήματα να την κάνουν σε άλλη;
  • Έως σήμερα πόσοι εκπαιδευόμενοι έχουν προτιμήσει την παραπάνω “θεωρητική” δυνατότητα;
  • Πόσοι ιδιοκτήτες Σχολών χωρίς βαρέα οχήματα στην ιδιοκτησία τους, παρέχουν ή είχαν παράξει πριν την πανδημία και κατά το παρελθόν μόνο “θεωρητικά μαθήματα”;
  • Τι ποσοστό του τζίρου των αντίστοιχων σχολών, αποτελεί η εν λόγω παροχή ή η οποιαδήποτε άλλη εκδούλευση;

Θα περιμένουμε και θα Επανέλθουμε!

Και ως κερασάκι στην τούρτα επαναλαμβάνετε με bold πάλι γραφή ότι:

«…Σε κάθε περίπτωση, ως Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, η οποία αντιπροσωπεύει ολόκληρο τον κλάδο των εκπαιδευτών, καταδικάζουμε τις ψευδείς και ανεδαφικές δηλώσεις του προέδρου του ΠΣΕΟ..»

Η αποκαλούμενη, Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, είναι μια από τις δύο ομοσπονδίες που έχει ο κλάδος και σε καμιά περίπτωση δεν εκπροσωπεί τους εκπαιδευτές οδήγησης, αλλά μια μερίδα των σχολών οδήγησης.

Απαιτούμε λοιπόν,  να δημοσιεύσετε το παρόν κείμενο σαν απάντηση στο δικό σας με τον ίδιο τρόπο  και την ίδια γραμμογράφηση,  όπως επίσης και σε όλα τα μέσα που το δημοσιεύσατε.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Με τιμή για το Δ.Σ

Άρης Ζωγράφος

Λευτέρης Μιχελάκης

site