Υπεύθυνος Εμπορικής Εκπαίδευσης BMW | Product & Pricing Manager BMW i Manager | Sales Operations & Electro-Mobility Manager (Υπεύθυνος για το Επιχειρησιακό μέρος των Πωλήσεων και την Ηλεκτροκίνηση) Οδική Ασφάλεια και Σύγχρονη Κινητικότητα!

Που βρίσκεται σήμερα η αυτοκινητοβιομηχανία σε σχέση με την κλιματική αλλαγή και το μέλλον του πλανήτη..!

1. Πρωταγωνιστής των ημερών η Βιώσιμη αστική κινητικότητα Οι μετακινήσεις μας στο μέλλον και μάλιστα όχι στο απώτερο θα είναι πολύ διαφορετικές σε σχέση με ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα, ταυτόχρονα θα αλλάξει και η ζωή μας, αρχικά στα αστικά κέντρα αλλά και σε όλη την περιφέρεια καθώς με τις παρεμβάσεις αλλά και την προσπάθεια απεξάρτησης από το αυτοκίνητο θεωρείται από τους ειδικούς και όχι μόνο ότι θα αποκτήσουμε καλύτερη ποιότητα ζωής..! Υπάρχει μια μονομερής δαιμονοποίηση του αυτοκινήτου… για την οποία προσωπικά αν και καταλαβαίνω την ένταση, διαφωνώ! Πείτε μου σας παρακαλώ: Μπορεί να έχει θέση και με πια μορφή μέσα στις σύγχρονες πόλεις Το αυτοκίνητο; και ποιες βελτιώσεις και προσεγγίσεις απαιτούνται έτσι ώστε η Νέα μορφή αυτοκίνησης να ενταχθεί στα νέα δεδομένα;

2. Υπάρχουν 3 είδη οχημάτων που αξιοποιούν ηλεκτρική ενέργεια; Έχουμε λοιπόν τα υβριδικά τα οποία φορούν ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα και ανακτούν ενέργεια κατά την πέδηση. Έχουμε την κατηγορία των plug-in υβριδικών, το κινητήριο σύνολο των οποίων απαρτίζεται επίσης από θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ, με τη διαφορά ότι για την επαναφόρτιση των μπαταριών τα οχήματα μπαίνουν… στην πρίζα. Και έχουμε και αμιγώς ηλεκτρικά τα οποία κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια (μόνο ηλεκτροκινητήρες). Το μέλλον τις μας επιφυλάσσει για αυτές τις τρεις κατηγορίες και τι προκρίνεται εσείς;

3. Όταν ήμασταν πιτσιρικάδες πηγαίναμε δίπλα στα αυτοκίνητα και κοιτάγαμε Το κοντέρ και ανάλογα με την τελική ταχύτητα την οποία έγραφε θεωρούσαμε το αυτοκίνητο καλύτερο από το άλλο τι σημαίνει σήμερα η τελική ταχύτητα ενός αυτοκινήτου και τι αξία έχει στο Prestige του αυτοκινήτου

4. Τελικά αυτή η συμφωνία κυρίων για ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χιλιόμετρα ανά ώρα τι έγινε Πήγε περίπατο;

5. Η αυτόνομη οδήγηση είναι προ των πυλών, όλο και περισσότερες εταιρείες δουλεύουν πάνω της και στοχεύουν να «εξαλείψουν» τους οδηγούς. Τι θα κερδηθεί και τι θα χαθεί Στην ερώτηση γιατί προωθείται τόσο η αυτόνομη οδήγηση; Η απάντηση έχει να κάνει με τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων έως και 95% καθώς θα αποφεύγονται τα λάθη του ανθρώπινου παράγοντα. Επιπλέον κέρδος είναι η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης καθιστώντας τα αυτοκίνητα πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Στα μειονεκτήματα της αυτόνομης οδήγησης είναι η απώλεια της ιδιωτικότητας. Ποια είναι η θέσης σας για την οδήγηση στα επερχόμενα επίπεδα αυτονομίας; Τα δεδομένα τοποθεσίας του ιδιοκτήτη θα μεταδίδονται διαρκώς. Επιπλέον η μαζική παρουσία του προγραμματιστικού παράγοντα κάνει το όλο εγχείρημα να είναι «επικίνδυνο» σε ενδεχόμενο λάθους καθώς η επαναληψιμότητα λόγω της μαζικής παραγωγής ενδέχεται να αποβεί μοιραία. Τα αυτόνομα οχήματα θα προσπαθήσουν να λειτουργούν ως ταξί, βελτιώνοντας χρόνους και περιβαλλοντική επιβάρυνση. Υπάρχει περίπτωση να επηρεαστεί η αίσθηση της ελευθερίας των ατόμων; Για παράδειγμα πολλές φορές επιλέγω να κάνω την συγκεκριμένη διαδρομή γιατί με χαλαρώνει ή παίρνω το αυτοκίνητό μου χωρίς να θέλω α πάω κάπου, αλλά για να βγω από το σπίτι;

6.Η Αναβάθμιση του γνωστικού επιπέδου του μέσου πολίτη για την βελτίωση της ΚτΚ είναι σημαντική και ακουμπάει όλα τα επιστημονικά πεδία. Και άρα να απαιτούνται δράσεις κατάρτισης και ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης; Θα είστε αρωγοί σε αυτήν την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει;